Sunday, August 30, 2015

Publicaties in oude

en nieuwe media de afgelopen tijd. Een tweetal artikelen van mijn hand zijn de afgelopen tijd in verschillende bladen verschenen, ook is wat van mijn fotowerk op de site van GMAP.nl te zien.

Air-Britain

Al eerder schreef ik op dit weblog over het afscheid van de A-7 Corsair II in Griekenland. Een artikel van mijn hand hierover is inmiddels geplaatst in het huisblad van Air-Britain, Aviation World.



Publicatie: Aviation World
Tekst en foto's: Bas Stubert

Air Forces Monthly

Met de jongens van GMAP heb ik daarnaast een bezoek gebracht aan de oefening Tracian Eagle I. Een verslag hiervan is gepubliceerd in het toonaangevende Britse tijdschrift Air Forces Monthly.


Publicatie: Air Forces Monthly
Tekst en foto's: Bas Stubert
Redactie: Hans van der Wilt
Aanvullende foto's: Dino van Doorn

GMAP

Over GMAP gesproken: In het kader van lokaal nieuws zijn er op de GMAP site en de daaraan gekoppelde Facebookpagina recent een aantal foto's van mijn hand verschenen.




Publicatie: GMAP.nl
Foto's: Bas Stubert

No comments:

Post a Comment